Šola v naravi za učence 5. razreda

Sporočamo, da so učenci prispeli in si že urejajo sobe.

Podrobnejše poročilo in slike pa lahko pričakujete v večernih urah.

1.dan

Po malo daljši poti smo prispeli na končni cilj, ki smo ga vsi veselo pričakovali. Namestili smo se v sobe, pojedli odlično kosilo in se odpravili na plavanje. Na plavanju smo ponovili osnovne tehnike in se kasneje vrnili na večerjo.

Po večerji je sledila ponovitev kopališkega reda in ura spoznavnih iger.

2. dan

Vsi smo se dobro naspali in se polni energije prebudili v nov sončen dan. Po zajtrku smo odšli na plavanje, kjer smo pilili tehniko plavanja in skakali v vodo na glavo. Vrnili smo se, pojedli kosilo, nato pa smo se razdelili v dve skupini.

Prva skupina si je ogledala stalno razstavo Pomurje nekoč v Pomurskem muzeju ter center Murske Sobote, druga skupina pa je izvedla orientacijo po mestu v treh manjših skupinah.

Vrnili smo se polni novih informacij in lepih vtisov.

Pri večerji smo praznovali tudi Urškin rojstni dan. Zapeli smo ji, ji voščili vse dobro ter poskrbeli za drobno presenečenje.

Nadaljevali pa smo zopet v dveh skupinah, s plesom in ogledom animiranega filma. Spoznali in zaplesali smo tradicionalne prekmurske plese.

Čaka nas le še večerni prosti čas ter počitek.

3. dan

Pravijo, da se po jutru dan pozna…

Tudi mi smo jutranji in dopoldanski čas izkoristili za zajtrk in plavanje v Radencih. Po dobrem kosilu smo malo počivali, nato pa smo se, razdeljeni v dve skupini, lotili novih dejavnosti. Prva skupina se je na zunanjem igrišču udeležila zanimivih socialnih iger, druga  pa se je preizkusila v peki tradicionalnih prekmurskih perecev. V odmoru sta se skupini zamenjali.

V večernem delu sledi učenje tradicionalnih prekmurskih plesov in ogled animiranega filma.

4. dan

Prebudili smo se že v četrtkovo jutro, se dobro najedli in v bazenu opravili vsakodnevno plavanje. Po vrnitvi in kosilu je ena skupina odšla v Pomurski muzej, druga pa se je pridružila orientaciji po Murski Soboti.

Zvečer je sledila nepozabna zabava Murska Sobota ima talent. Predstavili smo se drug drugemu, nato pa še zaplesali.

Pred spanjem smo že pospravili po sobah, zložili vse v svoje kovčke in pridno zaspali.

5. dan

Pri nas je že veselo. Vsi smo že pokonci, pripravljeni smo za tekmovanje v plavanju, ki ga bomo izvedli v nam že dobro poznanem bazenu. Tudi danes smo praznovali. Aljažu smo zapeli in mu voščili za njegov 11. rojstni dan.

Po kosilu smo podelili priznanja, se zahvalili zaposlenim v CŠOD Murska Sobota in se odpravili na avtobus.

Čas prihoda:

– Dolenja Nemška vas 16.15,

– Trebnje 16.30,

– Dobrnič 16.45.

Čas prihoda je okviren.

Morda vam bo všeč tudi...